FAQ
Všeobecné informace
Kde všude máte pokrytí?
Naše pokrytí je v přehledu nebo na mapě pokrytí zde
Naše pokrytí je v přehledu nebo na mapě pokrytí zde
S kolika uživateli sdílím šířku pásma pro přístup na internet?
U všech našich tarifů Airmax a Airmax+ je nastavena agregace 1:3.
U všech našich tarifů Airmax a Airmax+ je nastavena agregace 1:3.
Je tu nějaký limit přenesených dat?
Limit tu není.
Limit tu není.
Pokud projevím zájem o připojení k internetu, za jak dlouho jste mě schopni připojit?
Instalace probíhá zpravidla do 5 pracovních dnů, záleží samozřejmě na počtu zákazníků před vámi.
Instalace probíhá zpravidla do 5 pracovních dnů, záleží samozřejmě na počtu zákazníků před vámi.
Jak probíhá platba za připojení k internetu
Platit můžete na bankovní účet uvedený ve smlouvě. Variabilní symbol je číslo Vaší smlouvy.
Platit můžete na bankovní účet uvedený ve smlouvě. Variabilní symbol je číslo Vaší smlouvy.
Je možné také zaplatit za internet hotově přímo v zákaznickém centru?
Ano lze. Adresa v sekci kontakty
Ano lze. Adresa v sekci kontakty
Pokud mám smlouvu na dobu určitou a chtěl bych ji vypovědět dříve, co bude následovat?
Technologie a zařízení
Kde najdu informace o zařízeních, které máte v nabídce?
Přehled zařízení naleznete v sekci Zařízení
Přehled zařízení naleznete v sekci Zařízení
Potřebuji pomoct s nastavením PC nebo wifi routeru.
Můžete nás kontaktovat a dle povahy a náročnosti vašeho problému s vámi problém vyřešíme na dálku nebo si s vámi technik domluví servis.
Můžete nás kontaktovat a dle povahy a náročnosti vašeho problému s vámi problém vyřešíme na dálku nebo si s vámi technik domluví servis.
Jak rychle vyřešíte poruchu?
Většinou jsme schopni závadu odstranit do 48 hodin. Tuto dobu mohou prodloužit např. nepříznivé klimatické podmínky.
Většinou jsme schopni závadu odstranit do 48 hodin. Tuto dobu mohou prodloužit např. nepříznivé klimatické podmínky.
Můžu použít s vaším internetem vlastní WiFi router?
Ano, nicméně routery v naší nabídce testujeme a máme je prověřené. Ve většině případů lze použít váš stávající router, avšak nemůžeme vám zaručit jeho plnou funkčnost. Možnosti technické podpory od nás jsou pak omezené. Pokud si nejste jisti nastavením, můžete nás kontaktovat.
Ano, nicméně routery v naší nabídce testujeme a máme je prověřené. Ve většině případů lze použít váš stávající router, avšak nemůžeme vám zaručit jeho plnou funkčnost. Možnosti technické podpory od nás jsou pak omezené. Pokud si nejste jisti nastavením, můžete nás kontaktovat.
IP adresy
Jakou mám IP adresu?
Její tvar lze zjistit na některém z mnoha serverů. Zadejte do vyhledávače výraz "moje IP adresa" a klikněte na některý u nabízených odkazů.
Její tvar lze zjistit na některém z mnoha serverů. Zadejte do vyhledávače výraz "moje IP adresa" a klikněte na některý u nabízených odkazů.
Je k vašemu internetu k dispozici pevná(veřejná) IP adresa?
Ano lze ji doplňkově objednat za 60,- Kč s DPH měsíčně k jakémukoliv z našich tarifů. Objednávejte telefonicky na 491 202 201 nebo přes kontaktní formulář.
Ano lze ji doplňkově objednat za 60,- Kč s DPH měsíčně k jakémukoliv z našich tarifů. Objednávejte telefonicky na 491 202 201 nebo přes kontaktní formulář.
Jaký mám typ IP adresy?
Každý náš zákazník získává automaticky neveřejnou IP adresu pokud neobjedná jinak. Objednání veřejné IP adresy viz předchozí otázka.
Každý náš zákazník získává automaticky neveřejnou IP adresu pokud neobjedná jinak. Objednání veřejné IP adresy viz předchozí otázka.
Nemůžu odesílat e-maily, je moje IP adresa blokovaná, co s tím?
Vaše adresa se možná dostala na blacklist. Zavolejte na linku technické podpory 731 155 474 a my ověříme důvod blokace vaší IP adresy a pomůžeme vám situaci vyřešit.
Vaše adresa se možná dostala na blacklist. Zavolejte na linku technické podpory 731 155 474 a my ověříme důvod blokace vaší IP adresy a pomůžeme vám situaci vyřešit.
Vyúčtování a platby
Jak zaplatit dlužná vyúčtování za několik zúčtovacích období?
Postačí zaslat celou dlužnou částku jednou platbou pod správným variabilním symbolem.
Variabilní symbol je číslo Vaší smlouvy a slouží jako Vaše identifikace.
Postačí zaslat celou dlužnou částku jednou platbou pod správným variabilním symbolem.
Variabilní symbol je číslo Vaší smlouvy a slouží jako Vaše identifikace.
Z důvodu neplacení vyúčtování mi byly omezeny služby. Co mám dělat?
Po úhradě celé dlužné částky nebo po sepsání splátkového kalendáře na dlužnou částku Vám bude připojení obnoveno.
Po úhradě celé dlužné částky nebo po sepsání splátkového kalendáře na dlužnou částku Vám bude připojení obnoveno.
Jak se dozvím, že platba proběhla v pořádku?
Tuto informaci Vám sdělíme telefonicky nebo emailem pokud nás kontaktujete.
Tuto informaci Vám sdělíme telefonicky nebo emailem pokud nás kontaktujete.
Neobdržel jsem vyúčtování. Jak se dozvím údaje nutné pro platbu
Variabilní symbol, číslo účtu, částku naleznete ve smlouvě o zajištění datových služeb.
Variabilní symbol, číslo účtu, částku naleznete ve smlouvě o zajištění datových služeb.
Jaké je na vás bankovní spojení
NET2U s.r.o.
2102190764/2700
Sluneční energie Český Ráj s.r.o.
2107038390/2700
ZELNET s.r.o.
2102754195/2700
WifiNet s.r.o.
2108871763/2700
NET2U s.r.o.
2102190764/2700
Sluneční energie Český Ráj s.r.o.
2107038390/2700
ZELNET s.r.o.
2102754195/2700
WifiNet s.r.o.
2108871763/2700